پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیات علمی دانشگاه، زنده یاد سید مجتبی موسوی نائینیان

به گزارش روابط عمومی؛ رئیس دانشگاه، دکتر کریمی مزرعه شاهی در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد سید مجتبی موسوی نائینیان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار درگذشت استاد فرهیخته دانشکده دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد مرحوم سید مجتبی موسوی نائینیان، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و جامعه دانشگاهی گردید.

دکتر سید مجتبی موسوی نائینیان، رئیس اسبق دانشکده های مکانیک و هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین اساتید صنعت تاسیسات ایران بودند و بخش مهمی از عمر مفید خود را صرف تحقیق و پژوهش کردند، سردخانه های فراوانی را طبق آخرین اصول علمی و مهندسی در کشور عزیزمان طراحی نمودند و از سال 1352 در تحول صنعت تاسیسات ایران تاثیر بسزایی داشته اند، کتب و مقالات ارزشمندی هم در زمینه های تبرید و سیستم های گرمایشی و سرمایشی از خود به یادگار گذاشته اند. در کنار فعالیت گسترده علمی ایشان، به تمام معنا فردی اخلاق مدار و بزرگوار بودند که همواره رفتار کریمانه و خوی خون گرم ایشان در اذهان باقی خواهد بود.

اینجانب فقدان این پژوهشگر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن عزیز، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم مرحوم صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی

تاریخ:
1401/02/06
تعداد بازدید:
2908
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.