چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت نوآوری و فناوری
چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت نوآوری و فناوری
 

به نام خدا 

امروزه نقش ژئومکانیک در حوزه‌های مختلف صنعت از استحصال آب های ژرف تا استحصال نفت و گاز نظیر مسائل مرتبط با حفاری، کاهش هزینه‌های جاری و افزایش راندمان تولید در فازهای مختلف توسعه میدان‌های نفت و گاز، بهره‌برداری از مخازن نامتعارف و غیره بر فعالان این حوزه پوشیده نیست و می‌توان ادعا کرد در صورت آشنایی کافی متخصصین ذیربط به مباحث ژئومکانیکی بخش قابل توجهی از مشکلات اجرایی در صنعت نفت و گاز کشور قابل حل است.
برگزاری کنفرانس‌های علمی بستر مناسبی جهت تبادل یافته‌های جدید علمی از سوی دانشگاهیان و صنعت‌گران در جهت نیل به هدف حل مسائل و مشکلات موجود در صنعت و نیز افزایش دانش و آگاهی در علوم مختلف و ایجاد بسترهای دانش بنیان برای اجرای عملیاتی پروژه ها است. در این راستا و با استعانت از خداوند متعال، انجمن ژئومکانیک نفت ایران و پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت ایران را با تکیه بر نوآوری و فناوری برگزار می نمایند.
این همایش پس از برگزاری سه دوره موفق، یکی از رویدادهای مهم ملی ژئومکانیک در حوزه صنایع نفت و گاز و استحصال آب های ژرف کشور بوده و از این‌رو از کلیه اساتید، محققان، صنعتگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه دعوت می‌شود تا با مشارکت فعال و ارسال جدیدترین دستاوردهای علمی خود ما را در برگزاری پربار این کنفرانس یاری نمایند.

با آرزوی توفیق
حسن قاسم‌زاده
رئیس چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت 
تاریخ:
1401/08/18
تعداد بازدید:
880
منبع: