آیین انعقاد قرارداد پروژه احداث ساختمانهای پردیس علوم
آیین انعقاد قرارداد پروژه احداث ساختمانهای پردیس علوم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ آیین انعقاد قرارداد پروژه احداث ساختمانهای پردیس علوم با حضور مهندس طاهری مدیرعامل شرکت سمندیس و دکتر کریمی مزرعه شاهی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در روز سه شنبه 11 بهمن ماه 1401 در محل ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
دکتر کریمی مزرعه شاهی پس ابراز خرسندی نسبت به این همکاری گفت: این پروژه در زمینی به متراژ 15 هزار متر مربع بنا خواهد شد و با همکاری شرکت سمندیس به انجام خواهد رسید و ان شاءالله طرحی جامع و با معماری ایرانی و اسلامی برای این پروژه پیاده خواهد شد.
دکتر کریمی در پایان افزود: ان‌شاءالله به سمت یک دانشگاه تمدن ساز برویم و بیشترین هدف کاری باشد که همه بتوانند ظرفیت‌ها را در مسیر تمدن سازی پیش ببرند.
در ادامه مهندس طاهری پس از ارائه اطلاعاتس از شرکت سمندیس گفت: پس از انجام پروژهای بزرگ ملی شاید در طرح پیش رو حلاوتی به لحاظ مالی نباشد اما علاقمندیم کمک کنیم تا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در مسیر اهداف متعالی خود به انسجامی مناسب برسد.
وی افزود: حتی در صورت هزینه کرد هم علاقه مندیم در مسیر خروج دانشگاه از این پراکندگی پس از 40 سال همکاری کنیم و این حق دانشگاه است.
مهندس طاهری در پایان گفت: ما صادقانه میگوییم ان‌شاءالله کار بصورت epc انجام میشود؛ طرح از شما دریافت گردیده و کار به عهده ماست و انجام خواهد شد.
در پایان جلسه آیین انعقاد قرارداد همکاری به امضاء طرفین رسید.
تاریخ:
1401/11/19
تعداد بازدید:
4943
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:15
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.