جلسه مشترک برخط بین دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و موسسه فناوری هند در دهلی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ اولین نشست آنلاین روز دوشنبه 21 نوامبر 2022  بین رئیس دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی جناب آقای دکتر درمانی و با حضور اساتید و مسئولین دانشکده دکتر موسوی نیا و خانم دکتر شیخی و همچنین حضور معاون راهبردی جهانی و امور بین الملل دانشگاه جناب آقای دکتر احسانیان و معاون توسعه بین الملل جناب آقای دکتر لطیفی با رئیس گروه علوم و فناوری کامپیوتر مؤسسه فناوری هند- دهلی (آی آی تی) ، پروفسور پریم کالرا و قائم مقام رئیس دانشکده پروفسور آرون کومار برگزار گردید. در این نشست پروفسور خلیلی، استاد وابسته IIT دهلی و استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز حضور داشتند.
 

 

در این جلسه سرکار خانم دکتر شیخی ضمن تشکر و خوشامدگویی به ارائه و معرفی دانشکده کامپیوتر KNTUT پرداختند و ​​سپس پروفسور کالرا دانشکده کامپیوتر IITD را معرفی نمودند. این معرفی ها با ارائه پاورپوینت انجام شد و چشم انداز، ماموریت و فعالیت ها در این ارائه مطرح گردید. سپس همکاری های مشترک و راه های دستیابی به این تعاملات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یکی از ویژگی های اصلی دانشکده کامپیوتر IITD حمایت مالی و پروژه های تحقیقاتی از سوی دانش آموختگان این دانشکده است. مسئولین KNTUT در مورد تفاوت بین برنامه های آموزشی MSR و MTech در IITD سوال کردند. همچنین در خصوص تعداد دروس و تعداد دانشجویان در کلاسها و سازوکارهای تغییر برنامه و رشته توسط دانشجویان از سخت افزار به نرم افزار بحث و تبادل نظر شد.

طرفین بر روی زمینه های مورد علاقه مشترک توافق کردند و بر پروژه های مشترک دانشگاهی و صنعتی تاکید کردند. اخذ استاد مشاور مشترک دانشجویان دکتری و تدریس دروس اختصاصی بصورت آنلاین و مشترک از موضوعات مورد توجه بود. فرصت های مطالعاتی دانشجویان و اساتید به مدت کوتاه (1 تا 2 ماه) یا 6 ماهه مورد استقبال و حمایت IITD قرار گرفت.

مقرر شد تا سایت دانشکده و اساتید و علاقه ویژه مشترک بین اساتید شناسایی و اعلام شود تا در حوزه ها و زمینه های مشترک پژوهشی شروع به فعالیت کنند.

از آنجایی که در دانشکده کامپیوتر IITD، سمینارهای علمی به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) در هر چهارشنبه برگزار می‌شود، مقرر گردید تا لینک ایت سمینارها برای KNTUT ارسال ‌شود تا اساتید و دانشجویان دانشکده‌ کامپیوتر در خواجه نصیر به صورت آنلاین شرکت نموده و همچنین در ارائه وبینار در روزهای چهارشنبه شرکت کنند.

تاریخ:
1401/09/07
تعداد بازدید:
4930
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.