ساختمان پردیس علوم امکان ادامه فعالیت علمی و آموزشی را ندارد

قابل توجه دانشگاهیان گرامی مستقر در پردیس علوم

با سلام
پیرو اطلاع رسانی های قبلی و مطابق گزارش بررسی مجدد شرایط فنی ساختمان های پردیس علوم که اخیرا تدوین شده است هرگونه استقرار و تردد در اماکن مختلف و ساختمان های مربوطه پردیس خصوصا در ضلع شمالی با احتمال خطرات قابل توجه ای مواجه است. لذا با توجه به موارد ذیل از کلیه دانشگاهیان اعم از اساتید دانشکده های فیزیک و شیمی و مرکز آموزش های عمومی و دانشجویان و کارکنان گرامی تقاضا می شود نسبت به عدم مراجعه به ساختمان مذکور و اهتمام به انتقال در پردیس رضایی نژاد  در اسرع وقت اقدام نمایند:
- پیرو هماهنگی ها و برنامه ریزی های قبلی، کلیه کلاس های درسی در برنامه آموزشی پردیس شهید رضایی نژاد تنظیم و نهایی شده و تسهیلات رفت و آمد از محل خوابگاه ها و سیدخندان به محل جدید نیز فراهم شده است.
- اتاق های استقرار کلیه اعضای هیات علمی دانشکده های فیزیک و شیمی در پردیس شهید رضایی نژاد و مرکز آموزش های عمومی در دانشکده برق تدارک دیده شده است.
- انتقال آزمایشگاه های آموزشی فیزیک و شیمی در دست اقدام بوده که با تاخیر کوتاه حدود یکماهه انجام  و زمان برگزاری قطعی آزمایشگاه ها از طرف آموزش اطلاع رسانی می شود.
- در خصوص فعالیت های دانشجویان تحصیلات تکمیلی توصیه اکید می شود که با توجه به ظرفیت های موجود در پردیس شهید رضایی نژاد پیگیری مکان یابی توسط اساتید محترم مربوطه و همکاران تسریع شود.
نظر به موارد ذکر شده و گزارش ارسالی، مدیریت دانشگاه بر تلاش برای به حداقل رساندن روند انتقال در زمان مناسب و عدم  تردد کلیه دانشگاهیان در پردیس فوق تاکید نموده  و با توجه به احتمال بروز عوارض انسانی و اخلاقی و حقوقی حاکم بر این موضوع انتظار دارد کلیه عزیزان در این مسیر همکاری لازم را اعمال نمایند.

روابط عمومی دانشگاه
تاریخ:
1401/07/15
تعداد بازدید:
6359
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:50
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.