همکاری اداره روابط عمومی و دانشکده ریاضی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در راستای افزایش همکاری اداره روابط عمومی با بخش‌های مختلف دانشگاه، بازدید‌های دوره‌ای مدیر روابط عمومی از دانشکده‌ها و جلسه با روسا و مسئولان دانشکده‌ها در دستور کار قرار است، بر این اساس اولین جلسه با دفتر ریاست دانشکده ریاضی در روز یکشنبه 28 فروردین 1401 هماهنگ شد.
دکتر هادی‌زاده رییس دانشکده ریاضی؛ ضمن تاکید بر اهمیت اداره روابط عمومی بعنوان یکی از مهمترین بخش‌های دانشگاهی اصلی‌ترین راهکار ارتقاء اداره روابط عمومی را حفظ ارتباط قوی دو سویه توسط تمام قسمت‌ها، تقویت نیروی روابط عمومی با افراد توانمند، متعهد و متخصص، حذف مسیرهای ارتباطی که توسط اداره روابط عمومی مدیریت نمیشوند عنوان نمود.
در این جلسه حسنی مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز، ضمن تشکر از دقت نظر دکتر هادی‌زاده و ارائه گزارشی از توانمندی‌های این اداره، به راهکارهایی از جمله: معرفی یک نماینده فعال از سوی دانشکده به روابط عمومی، اطلاع رسانی فعالیت‌های علمی و دستاوردهای اعضای هیات علمی دانشکده، انتشار اخبار مهم دانشکده از مسیر روابط عمومی و... اشاره نمود.
در پایان رییس دانشکده ریاضی افزود: استمرار برگزاری چنین جلساتی در مسیر بهبود فعالیت‌های خبری دانشگاه الزامی است و همکاری دانشکده ریاضی با اداره روابط عمومی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
تاریخ:
1401/01/29
تعداد بازدید:
1440
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.